dimecres, 19 de novembre del 2014

MI GORDITO

Val, de vegades és insuportable, de vegades fastigós i de vegades el pitjor del món. Però en el fons, molt al fons l'estime.
Que si que de vegades ens duem a matar i d'altres ens ajudem a tot. Ens insultem però va amb amor.
M'ajuda moltíssim i encara que no ho mostre li ho agraeixo molt.

Ell és aixì mitjà, no esta tan gros però ami m'agrada dir-li-ho, té els cabells marrons, rapats pels costats i amb rastes al final, té els ulls verds, el nas petit i els llavis bonics.
Respecte a la personalitat, té una gran personalitat, és una persona molt bona amb un cor que no li cap al pit. Supose que és com jo, a mi no m'agraden gens les etiquetes i a ell tampoc.
També té coses roïnes però eixes ja li les tire en cara tots els dies.
Són coses de germans. Un típic odi que en realitat és un "no sé què faria sense ell"


 -Tot i que faig aquesta cara mil vegades al dia i tot i que t'haguera matat mil vegades més, em dones eixa espenta que necessite per a seguir. Espere que me la dones sempre. "Y a deshora sale un sol alumbrando una esquina y alegrandome el dia."

-"Se hace largo el camino sin ti." no em falles mai. Estels ets la persona que no deuria ser la meua germana. Perque si no hagueres sigut la meua germana estaria tota la vida enamorat de tu, perfecta índia.

1 comentari:

  1. Corregeix:
    pitjor
    va amb amor
    moltíssim
    així, mitjà, no està
    els cabells marrons
    amb rastes
    a mi
    "no sé què faria sense ell"
    hauria de ser
    Perquè si no hagueres
    índia

    ResponElimina