dimecres, 8 d’octubre del 2014

M

He fet una nova amiga. La vaig conéixer a l'estiu, un dia per la nit me la van presentar i pocs dies després la vaig vore de nou.
 Després d'aquella nit ja no vaig tornar a saber de ella.

Fins fa poc.

Un cap de setmana a les festes de Benicàssim. Tenia moltes ganes de vore-la, la veritat. Claudia i jo haviem quedat en ella però com anavem tambe en Jorge ell va vindre en nosaltres. Ens vam separar del ball i vam estar un rato en la nostra amiga.
Ho vam passar prou bé i ens vam enriure molt. 
Total que aquella nit la nostra amiga ens va esgotar de tanta festa que fa. 
Al dia següent a ma casa ho recordava amb bona cara i sabia que a partir d'aquella nit la voria més sobint.
 De fet, a la setmana següent Claudia i jo la vam tornar a vore. I el cap de setmana passat, al TroVAM també. (http://www.valencianmusic.com/)

Potser només Claudia sàpiga ben bé de qui parlo.
I tant ella, com jo o com tot el món que passe una estona amb ella pot passar molt bon moment.

Us la presentaria jo, però suposo que la coneixereu algun dia.
Vos aconsello que ho feu.


3 comentaris:

  1. Noches de verano que no cambiaria por nada(;

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claudia no se si llegiras aço. Jo despres de 5 anys estic flipant!
      La nostra amiga... Q gran es!

      Elimina
    2. Claudia no se si llegiras aço. Jo despres de 5 anys estic flipant!
      La nostra amiga... Q gran es!

      Elimina